FIRST TIME: TRIFT SHOP | YINNE

Ik ging gister voor de eerste keer naar een kringloopwinkel!!
jajajaja ik ben er (zover ik weet) in nog geen een geweest in heel mijn leven. Ik hoor iedereen er over praten, en ik wil altijd al een kijkje gaan nemen in een local-one maar never ging ik. Tot gister mijn vader zei Let’s go!

Ik had geen intentie om iets te gaan kopen, ik wou gewoon alleen maar een kijkje nemen. Meteen toen we binnen kwamen zag ik het geweldigste al: schildpadden!
Niet echte, gewoon, beeldjes.

IMG_5449

Naast kleding en meubels is er veel muziek te vinden als in: cd’s, LP platen, Vinyl platen etc.
Het zag er zo leuk uit allemaal. En het stonk allemaal naar oud of iets dergelijks.

IMG_5454

Er is ook een heel gedeelte met allemaal boeken over van alles en nog wat. Oorog, landen/talen, fantasie, thrillers gewoon alles, een mini bibliotheek/boekenwinkel. Maar wat ik niet wist wat ze hadden is een cafe, bar dingetje. Waar je gewoon koffie met een broodje of een lekkere koek kunt eten. Echt super leuk.

IMG_5453

Hoewel ik het er super gezellig vond, vond ik het wel een beetje tegenvallen, ik had iets meer verwacht, leukere spullen, meer vintage kleding.

Ik kwam er ook achter dat ik kringloopwinkels echt “eng” vind. In het algemeen ben ik niet zo heel vies van dingen, alleen wel van mensen. En alleen het idee al dat mensen jaren lang dingen hebben gebruikt en het dan nu hier ligt en ik het aanraak vind ik gewoon echt eng, en dan heb ik het vooral over de meubels en zo. Dat er vieze dingen in of aan zitten. Want ik heb vieze dingen gezien in meubels.

IMG_5474

Uiteindelijk heb ik niets gekocht, omdat triften misschien toch niet echt iets voor mij is. Maar het was wel een mooie ervaring om er te zijn voor de eerste keer.
Als jij wel een leuke kringloopwinkel weet laat een reactie achter.

Bedankt voor het lezen van mijn blog. Kom terug in een paar daagjes voor een nieuwe post,
Yinne xx

Leave a Reply

