Mijn Trash Week | YINNE

Hoi allemaal ik ga jullie vandaag vertellen over mijn trashy weekje. Have fun!

Woensdag 16 sep:
Het regende heel de week al en iedereen was ziekjes, en ik dus ook. Maar dat begon pas echt na woensdag.
Het regende maar wij (mijn klas en ik) moesten gaan gymen, op de sportvelden buiten. Maar wij dachten dus, het regent dus het zal wel binnen zijn. Maar nee het was wel buiten, lekker in de regen.
Na de les, gingen al mijn vrienden meteen terug naar school om daar om te kleden, maar ik bleef daar om mij daar om te kleden. Het maakte niet uit dat ze weg gingen wat ik zou een klasgenootje achterop nemen.

We waren net om het hoekje van de sportvelden toen ik opeens allemaal rare geluiden uit mijn fiets hoorde. Mijn ketting lag er af. OHNOO. Dit is echt nog nooit gebeurd op deze fiets die ik al jaren heb, het meisje achterop ging met andere klasgenoten mee naar school en ik liep terug naar de sportvelden. Er waren nog een paar mensen en twee jongens van de andere klas, hadden heel mijn fiets uit elkaar gehaald en mijn ketting gefixt. Ik natuurlijk super blij, maar wel te laat op school, #REBELS.

Donderdag 17 sep:
Het regende weer, en ik had geen zin om mijn haar te doen dus daar ging ik naar school met plat haar. Ik ging het eerste uur vrijwillig naar school, omdat ik filosofie les wilde mee maken, want ik ben van plan om van kunstvak te veranderen. Ik was al weer zieker dan woensdag en had een sjaal binnen aan. In de pauze ging ik mijn fiets wegbrengen naar de fietsenmaker tegen over de school, toen ik buiten stond begon het keihard te regenen meehh.
Helemaal nat kwam ik weer terug op school gelukkig had ik mijn haar niet gedaan. Ik zat heel de tijd te denken of ik vrijdag wel of niet naar school zou gaan. Ik voelde mij heel ziekjes en mijn vader had anit flu keelsnoepjes gehaald.

Vrijdag 18 sep:
Ik voelde mij alweer beter vergeleken donderdag dus ik ging naar school, ik had mijn eerste SE van het jaar. Het ging redelijk goed. Tijdens het mentoruur mochten we weg gaan en ik ging met een paar vriendinnen naar Domino’s omdat daar korting was en heel de school ging al heel de week daarnaar toe. Ik had pizza Hawaii. Maar tijdens het eten stikte ik de hele tijd, dus daar was ik ook weer helemaal klaar mee. Tijdens de laatste les op vrijdag middag tot half 5!!!! was ik zo moe, ik viel bijna in slaap.

Thuis ging ik na het eten eerst naar Mitchy (natuurlijk) en toen ging ik in mijn bed liggen en toen sliep ik tot half negen, want toen kwam mijn vader naar boven om te vragen of ik Flikken Maastricht kwam kijken. Ik was wakker maar ik had mijn ogen nog dicht. Mijn vader deed heel lief mijn gordijnen dicht maar daarna was ik wel de hele tijd wakker, ik viel bijna weer in slaap toen mijn zussen naar boven kwamen met hun herrie. Maar toen heb ik wel heel de tijd geslapen tot 7.12 AM.

Zaterdag 19 sep: zaterdag was minder trashy, ik ging een beetje uitzieken en huiswerk maken en opruimen en VLOGEN!! ja jongens ik heb gevlogd. Ik zal een link hier plaatsen als de vlog online komt.

Bedankt voor het lezen van mijn blog ik zie jullie snel weer, na ja niet echt zien maar jullie kunnen mijn teksten lezen.
XX Yinne

Leave a Reply

