I’M ALIVE | YINNE

hallo allemaal, het is weer een hele tijd geleden dat ik iets heb geblogd, ik kan zoveel redenen gaan bedenken waarom ik niet heb geblogd of iets heb geupload op youtube maar dat maakt voor ons allemaal verder geen verschil.

Ik heb een super chille vakantie gehad, ik had van tevoren mijn huiswerk al helemaal afgemaakt zodat ik een huiswerk-vrije vakantie had, afgelopen weekend ben ik pas weer begonnen met leren voor toetsen.

Ik ga naar een andere klas! waaattt??? jajaja het is waar. Ik vind het nog steeds niet leuk maar ik heb voor de vakantie besloten om naar een andere klas te gaan zodat ik filosofie kan doen ipv muziek. Alleen ik heb mijn bevestigingsmail naar het verkeerde email adres gestuurd dus er is nog niets veranderd. Ik hoop dat alles goed komt morgen of in de loop van de week.
Voor school moet ik ook boeken lezen, ik heb heel de vakantie uit een boek gelezen die ik niet zo heel leuk vond wat wel jammer is. Maar sinds gisteravond ben ik uit het boek “Het verrotte leven van Floortje Bloem” aan het lezen. Ik ben nog maar aan het begin maar dit boek vind ik wel leuk. Ik vind in het algemeen wel leuk maar alleen in een goed boek waar ik echt wil doorlezen en dat heb ik bij dit boek wel.

terug naar youtube, ik heb een paar video’s klaar staan om te editen, alleen ik kom er echt niet aan. Ik wil huiswerk niet als excuus gebruiken vooral niet zo direct na de vakantie maar huiswerk is er wel. Ik wil graag ook iets scary doen voor Halloween ook al vier ik het niet, ik vind zulke spooky dingentjes altijd leuk om te kijken, ik denk alleen niet dat ik tijd genoeg heb om iets in elkaar te zetten, dus misschien ga ik gewoon meteen naar de kerst toe.

verder heb ik niet zo veel te melden, Mitchy is goed, schools ok mijn laagste cijfer heb ik vandaag gekregen een 5.5 voor Nederlands maar ik ben er echt heel blij mee, want ik ben niet goed in Nederlands zoals je misschien al gemerkt hebt en de toets is in het algemeen zeer matig gemaakt en een 5.5 staat bij mij nog als voldoende.

enjoy this quote picture of Ready To Run

tumblr_nmxzftl9MH1r6gup1o1_500

Leave a Reply

