SE WEEK IS KILLIN’ ME! | YINNE

Hallo allemaal hier ben ik weer.

Ik heb eventjes een kleine pauze genomen tijdens het leren voor mijn eerste officiële SE week, en ik vind het echt niet leuk. Afgelopen week ging het nog wel goed, ik heb een hele goede planning gemaakt. Maar nu kan ik gewoon niet meer lekker leren. Ik heb 7 toetsen aankomende week, dat is zo veel!!!

Maar ja, ondanks dat ik het op dit moment heel druk heb met leren heb ik wel 2 nieuwe video’s klaar staan om te editen. Ik kom alleen echt niet aan de tijd dus dit kan echt nog een eeuwigheid duren. Ik heb ook heel veel video’s van youtube af gehaald, niet verwijderd maar op privé gezet. Omdat ik niet tevreden ben met de kwaliteit en de inhoud.

Ik ben nu ook weer aan het plannen en aan het bedenken voor nieuwe super leuke video’s. En ik wil nu ook echt veel meer tijd besteden aan het editen (en filmen) zodat het echt van kwaliteit is.

Verder zit ik nu al een paar weken in mijn nieuwe klas, alleen ik voel me nog niet echt “een van hun” dat heeft onder andere te maken met het feit, dat ik maar enkele lessen met hun heb, dus echt maar amper zie, dus heb ik me nog niet echt hun kunnen “binden”, denk ik.

That’s all what’s on my mind today.

xx Yinne

Leave a Reply

