HAPPY FREE LIFE | YINNE

Na half-nighters en early mornings en hard & intense studeren heb ik mijn aller eerste officële SE-week overleefd!! Ik heb zo hard gewerkt en zo m’n best gedaan, ik ben zo blij dat het eindelijk voorbij is!

Ik zit nu in de 4 havo en dat betekend dat al de toetsen die ik maak en alle cijfers die ik krijg, meetellen voor het eindexamen. En daar horen dus ook SE-weken bij. Afgelopen week had ik mijn eerste met gelijk lekker 7 toetsen.

Ik heb tijdens de lessen goed opgelet, aantekeningen gemaakt en gewoon mijn huiswerk gemaakt, maar het intense studeren begon ongeveer 1-2 weken van te voren. Ik heb een goede planning gemaakt en daar heb ik me ook aan gehouden.

Voor mijn gevoel gingen de toetsen in het algemeen redelijk goed. De eerste cijfers heb ik al binnen van Frans: 7.1 & 7.8! super trots ben ik er op. Maatschappijleer, wat voor mij dit jaar nieuw is en waar ik echt niets van snap, ging verbazingwekkend ook echt super goed.

Nu ik vandaag mijn laatste toets heb gemaakt, heb ik echt rust verdiend. Het voelt zo raar, al deze vrije tijd ik weet niet eens meer wat ik moet doen. Om het einde te vieren ga ik morgen naar een vriendin toe en dan gaan we met de hele squad party-en.

Nu ik even niet aan school hoef te werken, heb ik eindelijk weer eens tijd om mijn video’s te gaan editen. Ze staan al klaar, dus daar ga ik het weekend verder aan werken. Ik heb er super veel zin in en ik hoop dat jullie ze leuk gaan vinden!

xx Yinne

Leave a Reply

