Kerstvakantie | YINNE

Hallo allemaal hoe gaat het ermee?

Na mijn eerste toetsweek, een paar weken geleden, is mijn hele schema, in grote puin gevallen. Ik liep zo erg achter met mijn series 😦 En deze laatste week voor de kerstvakantie, waar ik weinig huiswerk en toetsen heb, kon ik eindelijk wat series bij kijken. Ik heb Jane the Virigin, The Originals en Fresh Off The Boat bij gekeken. Ik ben nu bezig met Scream Queens en CSI: Cyber. Ik bewaar het leukste, The Vampire Diaries, natuurlijk voor het laatst.

Ik ben deze week ook al druk bezig met het inplannen van mijn kerstvakantie. Meestal doe ik in de vakantie helemaal niets: heel de dag in bed series kijken. Maar omdat ik niet op vakantie ga, en echt iets productief wil doen heb ik veel dingen op mijn lijst staan.

Mijn kerstvakantie zit vol met sleepovers, party’s en chillings bij mijn vriendinnen. Sushi-dates met de besties. Ook ga ik in de vakantie mijn verjaardag plannen, want ik wil weer eens iets heel leuks gaan doen.

Mijn kerstvakantie zit ook ingepland met Youtube. Ik heb echt zin om echt super leuke video’s maken. Ik heb in de vakantie genoeg tijd om iets leuks te maken en er echt tijd in te besteden.

Morgen is mijn laatste dag op school in 2015. Gezellig 2 uurtjes met de mensen die wel opkomen dagen op school smh.

xx Yinne

Leave a Reply

