LIL KLEINE ONTMOETEN IN DE MEDIAMARKT | YINNE

Nou daar ben ik weer eens, na drie jaar. Ik heb echt een probleem dat ik niet kan schrijven of zo iets. Ik weet niet wat het is. How dan ook, vorige week kwam Lil Kleine in de Mediamarkt van Almere om zijn debut album “WOP” te promoten. En ik was daar!!!

De voorbereiding was beetje puin. Ik kreeg 1 dag van te voren een berichtje binnen, met de uitnodiging om mee te gaan naar Kleine in de Mediamarkt, ik kon daar natuurlijk geen nee op zeggen. Ik nam van alles mee, een red cup waar ik later tekst op had geschreven, gevuld met kruidnootjes, chocolade paaseitjes en cup-a-soup voor Jorik. Ook had ik mijn instax camera meegenomen, die ik voor mijn verjaardag heb gekregen van mijn vriendinnen, selfie stick en natuurlijk ook mijn vlog camera, want ik heb alles gevlogd!

Ik had die dinsdag nog les tot half 5, zucht, dus ik ontmoette mijn vriendinnen rond 5 uur in de stad. We zaten even en daarna gingen we met een kleiner groepje naar de Mediamarkt. Eerst leek het niet zo druk, dus we deden nog rustig aan, maar eenmaal binnen gekomen was het toch wel een grote chaos.

Er waren 2 rijen, 1 voor mensen die het album hadden gekocht om te signeren, en 1 voor de mensen die de cd niet hadden gekocht. We gingen met z’n vieren in de tweede rij staan. Waar we mensen tegen kwamen van school. We stonden er al een tijdje toen we er achter kwamen dat je in deze 2e rij, niet bij Lil Kleine kon komen. Wij in de stress. Maar kwamen met het geniale idee: we gingen met z’n alle 1 cd kopen. lol. Ik had natuurlijk weer eens geen geld bij me dus ik heb later terug betaald.

Met z’n zessen hebben we uiteindelijk 1 cd gekocht, en stonden we in rij 1. Ik mocht van ons als eerste van Joriks aanwezigheid genieten. Ik had overigens ook de langste tijd van ons allemaal, ik heb hem in mijn vlog, ik heb hem de red cup gegeven, we zijn op de foto geweest op mijn instax en er waren nog een aantal foto’s gemaakt door City Mall. En we hadden een intiem hug moment. hahaha.

Wij waren een van de laatste in de rij, dus nadat wij klaar waren gingen we opzoek naar de achter uitgang waardoor Lil Kleine hoogstwaarschijnlijk weg zou gaan. Nou die vonden wij hoor. Maar eerst waren we nog met een klein groepje achter, en meteen toen hij in de auto zat, was het gelijk drukker.

Dit was mijn eerste echte Fangirl-interactie, Ik ben nog nooit naar een meeting, of signeersessie  geweest. Laat staan Meet & Greet. lol. Maar het was echt super leuk en ik heb een groot deel gevlogd, alleen het laatste van achter de Mediamarkt, is mis gegaan, ik had niet op de aanknop gedrukt? Dus ik heb geen duidelijke beelden. Terwijl hij nog wel zwaaide naar de camera toen hij in de auto zat, dus dat is wel jammer.

MIJN VLOG KOMT DINSDAG ONLINE, geniet tot die tijd van deze foto’s van Lil Kleine en mij.

Leave a Reply

